CellRESET
PIRMAIS POSMS: Pirmās 28 Dienas

CellRESET 28 dienu programma

Būtiskas lietas, kas jāievēro!

  • Veselīgs pagatavošanas veids.
  • Ēdiet nelielām porcijām, 4 reizes dienā, lai organisms nekad nejustos izsalcis.
  • Nekad neizlaist ēdienreizes. Arī tad, ja nejūtaties izsalcis.
  • Ja nejūtaties izsalcis, porcijas lielumu drīkst saprātīgi samazināt. Uzmanību, nepietiekamai ēšanai vai neēšanai būs negatīvs efekts mērķa sasniegšanai.
  • Ja jūtat izsalkumu, var būt piektā ēdienreize pusporcijas apmērā.
  • Ēdienreizes vēlams plānot ar 4 stundu intervālu.
  • Ēdienu labi sakošļāt. Vismaz 32 reizes. Nekad nedzeriet ēdienreizes laikā.
  • Dienas laikā jāizdzer ne mazāk kā 2 litri ūdens.
  • Dienas laikā jāizdzer 4 vai vairāk krūzes HERBASLIM tējas.
  • Baltajās dienās nelietojiet nekādus dārzeņus, augļus un piena produktus.
  • Zaļajās dienās drīkst lietot dārzeņus, kuri aug virs zemes (piemēram, kāposts, paprika, gurķis, tomāts), bet ne no tos, kuri aug zem zemes (piemēram, kartupelis, biete, burkāns). Izņēmums ir kukurūza.
  • 2 tomāti maksimums dienas laikā.
  • Nekādus miltu izstrādājumus, rīsus, griķus, makaronus. Arī riekstus nē! 
  • Bez cukura (tai skaitā saldumi, limonādes). Bez sāls.
  • Variet izmantot garšvielas bez sāls. Melnie, sarkanie pipari, citrons, ķiploks vai zaļumi tādi kā baziliks, kinza, oregano, timiāns, majorāns, lauru lapas, pētersīļi, dilles, ķiplokus! Droši eksperimentējat! Bet ne sīpolus!
  • Nelietojiet alkoholu.
  • Vēlamas sporta nodarbības ar aerobu slodzi. Izņemot pirmo nedēļu, kad fiziska slodze nav vēlama.
  • Ja tomēr jūtat kaut kādu sagurumu, iedzeriet papildus ACTIVIZE OXYPLUS, kas sniegs papildus enerģiju, spēku. 
  • Arī kafiju drīkst (bez piena, bez cukura) starp ēdienreizēm. 
Esi atbildīgs!

Pārliecinieties, ka esat vesels, Jums nav kādas pārtikas alerģijas, diabēts, celiakija, aknu problēmas vai kādi ārsta nozīmēti uztura plāni, kuri saistīti ar kādu slimību. Tas pats attiecas, ja esat stāvoklī vai barojat ar krūti.
Jebkurā gadījumā, ja Jums rodas kādas šaubas, konsultējieties ar savu ārstu un uzņemieties pilnu atbildību par savas rīcības sekām!

Tavas pirmās 28 dienas tiks iedalītas divu veidu dienās, kurās būs atšķirīga ēdienkarte

BALTĀS DIENAS un ZAĻĀS DIENAS. Pirmā nedēļa, kurā visas dienas ir BALTAS, ir pati grūtākā nedēļa, jo uzturā tiek lietoti tikai olbaltumvielu produkti. Tomēr tieši pirmajā nedēļā notiek visbūtiskākās izmaiņas, kad Jūsu organisms iegūst iespēju "restartēties". Laba investīcija Jūsu veselībā - tieši tāpēc šī programma arī lieliska slaidiem cilvēkiem, kam nav aktuāla svara zaudēšana.

Baltās dienas

BROKASTIS, LAUNAGS, VAKARIŅAS

  • Pirms katras ēdienreizes izderiet 300 ml HERBASLIM tējas, kura sagatavota jau iepriekšējā vakarā.
  • Borokastīs un launagā pievienojiet tējai 3 mērkarotes ACTIVIZE OXYPLUS un izdzeriet to kopā ar 3 kapsulām PROSHAPE AMINO.
  • Pēc 15-20 minūtēm variet baudīt balto ēdienreizi.
  • 15-20 minūtes pēc ēdienreizes izdzeriet glāzi ūdens.
  • Vēl pēc 15-20 minūtēm izdzeriet RESTORATE dzērienu (2 mērkarotes uz glāzi ūdens pēc brokastīm un launaga. 3 mērkarotes uz glāzi ūdens pēc vakariņām).

PUSDIENAS

  • Uzjauciet 1 POWERCOCKTAIL uz 300 ml ūdens. Pirmajās trijās baltajās dienās POWERCOCKTAIL vietā ir HERBASLIM tēja ar 3 mērkarotēm ACTIVIZE OXYPLUS.
  • Pēc 15-20 minūtēm variet baudīt balto ēdienreizi.
  • 15-20 minūtes pēc ēdienreizes izdzeriet glāzi ūdens.
  • Vēl pēc 15-20 minūtēm izdzeriet RESTORATE dzērienu (2 mērkarotes uz glāzi ūdens)

Ēdienreizēs plānojiet jebkuru no piedāvātajiem ēdieniem. Tās variet pagatavot un baudīt vai nu siltā, vai aukstā veidā.

SVARĪGI!

  • Ēdienreizēs plānojiet jebkuru ēdienkartē piedāvāto ēdienu. Brokastīs ēdiens vienmēr jāēd remdens veidā, taču citās ēdienreizēs to variet pagatavot un baudīt siltā veidā.
  • Gan gaļu, gan jūras veltes, gan zivis, gan tofu variet baudīt kaut vai viena veida visās četrās ēdienreizēs. Izņēmums ir olas, tās vēlams lietot ne vairāk kā divas dienā.
  • Ēdienu porciju svars norādīts gatavam ēdienam (piemēram 200 g gatava zivs atbilst apmēram 300 g jēlai zivij). Porciju aprēķini veikti 80 kg smagam cilvēkam.
  • HERBASLIM tēju pagatavojiet jau iepriekšējā vakarā (vienam litram nepieciešamas 3–4 tējkarotes tējas). Variet to dzert arī starp ēdienreizēm! Ja trūkst enerģijas, lietojiet ACTIVIZE OXYPLUS arī atkārtoti un dzeriet vairāk ūdeni un/vai HERBASLIM tēju.

Zaļās dienas

BROKASTIS, LAUNAGS, VAKARIŅAS

  • Pirms katras ēdienreizes izdzeriet 300 ml HERBASLIM tējas, kura ir sagatavota jau iepriekšējā vakarā.
  • Brokastīs un launagā tējai pievienojiet 3 mērkarotes ACTIVIZE OXYPLUS un izdzeriet to kopā ar 3 kapsulām PROSHAPE AMINO.
  • Pēc 15–20 minūtēm variet baudīt zaļo ēdienreizi.
  • Pēc 15–20 minūtēm izdzeriet glāzi ūdens.
  • Vēl pēc 15–20 minūtēm izdzeriet RESTORATE dzērienu. 2 mērkarotes uz glāzi ūdens pēc brokastīm un launaga, 3 mērkarotes uz glāzi ūdens pēc vakariņām.

PUSDIENAS

  • Uzjauciet vienu paciņu POWERCOCKTAIL uz 300 m ūdens
  • Pēc 15–20 minūtēm variet baudīt zaļo ēdienreizi.
  • Pēc 15–20 minūtēm izdzeriet glāzi ūdens.
  • Vēl pēc 15–20 minūtēm izdzeriet RESTORATE dzērienu. 2 mērkarotes uz glāzi ūdens

Ēdienreizēs plānojiet jebkuru no piedāvātajiem ēdieniem. Tās variet pagatavot un baudīt siltā veidā vai aukstā veidā.

JOGURTA PAGATAVOŠANA

1 litrā svaiga 2,5% piena istabas temperatūrā iemaisa vienu FEEL GOOD FEEL GOOD YOGHURT vai FEEL GOOD YOGHURT DRINK iepakojuma saturu.

Termosā ielej verdošu ūdeni, nosedzot ķepiņas termosa iekšpusē. Trauku ar pienu nosedz ar vāciņu un ieliek termosā, kuru nosedz ar lielo vāku. Pēc 10 stundām jogurts gatavs. Uzglabāt ledusskapī. Ar šo daudzumu pietiks visām 5 zaļajām dienām vienā nedēļā.

Ko izvēlēties? FEEL GOOD YOGHURT (jogurts) vai FEEL GOOD YOGHURT DRINK (jogurta dzēriens). Abi šie produkti ir līdzvērtīgi un sniedz vienādu atbalstu organismam, atšķirība ir konsistencē. Viens ir biezāks, bet otrs ir vairāk kā dzēriens.

SVARĪGI!

  • Atšķirībā no baltajām dienām, zaļajās dienās olbaltumvielu daudzums ir samazināts par 50 g uz ēdienreizi (tas ir apmēram par 1/3 mazāk), toties katru ēdienreizi variet papildināt ar 100–200 g salātiem un dārzeņiem. Klāt variet pievienot citrona sulu, nedaudz balzamiko etiķi un olīveļļu.
  • Izņēmums ir kukurūza. 
  • Maksimums – 2 tomāti dienā!
  • Gan gaļu, gan jūras veltes, gan zivis, gan tofu variet baudīt kaut vai viena veida visās četrās ēdienreizēs. Izņēmums ir olas, tās vēlams lietot ne vairāk kā divas dienā.

 .